Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2009 11:46 - Време за поезия
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1061 Коментари: 4 Гласове:
0



Ние двамата

Пак ще вали.
И пак пороят ще ни свари неподготвени.
Чадър и дъждобран аз нямам
нито ти.

Подслон?
Не съм предвидила. И ти. Нали?
Защото ни събра очакване на слънцето и бистросин
небесен свод.

И пътят,
нашият, върви по логика измислена от нас.
Измислена и истинска и сбъдната по силата
на двойното желание.

Чертаеш
пътя ни със стъпките си алогично криволичещи,
а аз го следвам без да питам и оставям върху твоята
следа.

И после
тръгвам пак внезапно, очертала отклонение, без накъде
да знам, но чувам твоя дъх зад мен като попътен
вятър.

Това е 
пътят ни към слънцето и чистото небе, за двама, аз и ти.
И той изключва всякакво съмнение 
за дъжд.







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - А не така:)
07.05.2009 13:47
Без дъжд и слънчева дъга не би видяла никога:))
цитирай
2. rummi - дъгата пък e бяла светлина
07.05.2009 18:21
от капките разложена и се съдържа
във всяка бяла светлина.

Художника попитай, svoboda :-)
цитирай
3. svoboda64 - Тъй де:)
07.05.2009 18:55
Ама "разложена", за което й трябва дифракция, т.е. "обструкция" или с други думи - "дъжд":)
цитирай
4. rummi - още не съм склонна да се предам :-)
07.05.2009 19:39
'Why did thou promise such a beauteous day,
And make me travel forth without my cloak,
To let base clouds o’ertake me in my way...'
това си спомних сутринта :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831593
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758