Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.05.2009 03:35 - Хубаво е
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1888 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2009 22:41


Разбира се, хубаво е, че има световна икономическа криза. Така да се каже, едно събитие от световен мащаб и икономическо по своя характер, което дава възможност да задавам едни такива дълги и умни въпроси за банковата система, например. Не че в момента ми хрумва такъв въпрос. И не че се интересувам кой знае колко от банковата система.

Аз може и да съм православна християнка, но съм обогатила вярата си и със заемки от други религии. Така например от будистите съм възприела правилото да харча най-много толкова, колкото имам. Никакви кредити! Изобщо не ми е приятно някой вече да има правото над пари, които още не съм взела. Долу ръчичките от заплатичката ми, това мога да кажа на желаещите да ме кредитират.

Значи, аз съм един дребен човек и хубавото е, че съм дребна и физически,  и социално, и финансово и въобще всякак. Това ми създава комфорт. Когато физическото ми тяло се мери с общественото ми, а то – с годишнодоходното, то нито едно не стърчи над някое от другите и така всичките ми тела си живеят свободни от комплекси. Допълнително, в която и област да се изявявам – всички ме гледат отгоре надолу.

На това пък кое му е хубавото? Хубавото е това, че изобщо не си правя труда да се вдигам на пръсти и ако искат да ми кажат нещо, ще трябва да се наведат. Още нещо – всякакви едромащабни катаклизми като световната икономическа криза, за която споменах по-горе – изобщо не могат да ме изплашат. Твърде съм дребна, за да ме нацели нещо толкова едро. Все едно да се прицелваш с ракета земя-въздух в атом.

А кое е още по-хубаво? Ами това, че в разгара на кризата има и избори. И пред мене се просват допълнителни възможности. Например, мога да спестя като не си плащам сметките за вода и телефон и да си купя бял кон. И да отида и да гласувам за десницата и да я спася.  Теоретично мога да спестя още, като не си плащам парното и да изкупя гласовете на съседите, които също да гласуват.

Тук обаче имам въпрос, на който е по-добре да ми отговорите напълно безплатно, защото нямам откъде повече да спестя. Сега , престъпно ли е  аз като обикновена гражданка да купувам гласове? Като се има предвид, че нито съм член на партия, а още по-малко съм в някаква листа? Защото не ми се ще да работя на принципа на пробата и грешката. Хич не е хубаво... 



Тагове:   на шега сериозно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - svejara, виж ти!
14.05.2009 11:38
не предполагах, че науката (или мързелът) са напреднали до такава степен.
цитирай
2. rummi - оооооо, съмнявам се :-)
14.05.2009 14:15
в "дребното" поради малкото количество има висока концентрация на качество :-)))
цитирай
3. kolchakova - АК
15.05.2009 13:40
Руми, ти не си дребна. Хич не съм го забелязала.
цитирай
4. rummi - уеуе мауе!
15.05.2009 13:58
kolchakova, ти току-що разби представите ми за собственото ми аз и аз никога няма да съм същата :-))))
цитирай
5. kostadin - Няма нищо нередно парламентарните ...
15.05.2009 21:55
Няма нищо нередно парламентарните партии също го правят.важно е да не те хванат.Можеш да аздаваш париза Бог да прости някоя партия или Бог да поживи друга .
цитирай
6. rummi - :-) kostadin, ти ми върна вярата в човека!
15.05.2009 22:26
вече си мислех, че никой няма да ми даде безплатен съвет :-))))))
цитирай
7. lubara - Поздрави!
17.05.2009 09:48
Моят глас за теб давам безплатно, та да можеш да спестиш и да си купиш бял кон!
цитирай
8. rummi - lubara, благодаря! ще спечели десницата
17.05.2009 10:30
в резултат на задружните ни усилия, натам отиват нещата.

цял живот ми казват "Тебе вятър те вее на бял кон." :-)))))) Та се чудя дали да не отрежа разхода за кон :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831407
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758