Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 13:00 - Двете Ф
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1769 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 09.11.2009 13:04


 Днес твърдо съм под влиянието на две ф-та. Първото е фенг шуи.

 Спомените за прочетеното може да са неясни, но две неща знам със сигурност. Първото – че една от основните причини за застой, лошо здраве и други нежелани ефекти е прахът под килимите и мебелите. Затова поведох борба срещу явлението и победих! Второ – аквариумите със сигурност увеличават благосъстоянието и е добре една бройка да бълбука пред касовия апарат – ако имате такъв. Жалко и язък, че в такси, например, трудно се инсталира истински развъдник за декоративни рибки, но... в този свят неразрешимите въпроси не могат да бъдат преброени просто защото са 0.

 Така стигаме до второто ф – Фейсбук. Ако не могат да ме открият никъде другаде, дори в интернет, значи съм във Фейсбук. Там има всичко, там са всички и не страдам от липси или самота. В социалната мрежа имам ферма, кафе и какво още? Два аквариума. Е, нямам касов апарат, но пък предвидливо екрана на къмпютъра ми гледа към  точно това място на дивана, където седи моят единствен съпруг и благодетел. Не си хабя времето да облъчвам себе си от страх, че доходите ми ще надминат неговите и тогава ще се превърнем в едно от онези абсурдни двойки, в които съпругата е тъкачка-многомашинничка, комбайнерка-ударничка или успешна бизнес-дама, доказваща на себе си и света, че може да надмине мъжете.

 Хм...

 Лично аз изобщо не се съмнявам, че мога да ги надмина, поради което не се нуждая от доказателства, а и ми се губи смисъла и целта на занятието. 

P.S.Междувременно забелязах, че гласувалите за непретенциозното ми блогче са станали 9000. И познайте кой е дал глас 9000! Отговорът е: flyco! Благодаря, приятелю с Ф :-)! 

 




Гласувай:
5



1. haralanov - Здрасти!
09.11.2009 13:16
Глобално пък и реално погледнато,можем да минем и без фън шуй и без фейса!Поздрави!
цитирай
2. rummi - haralanov, при толкова много неща
09.11.2009 13:24
БЕЗ които минаваме - сигурно :-) но аз пък си държа на пълния списък с неща и хора, С които държа да тече животът ми.

Поздрави!
цитирай
3. mamas - Фенг шуи ме привлича
09.11.2009 13:45
От Фейсбук още не съм почувствала нужда.
Поздрави!
цитирай
4. rummi - mamas, аз нали съм всеядна
09.11.2009 14:01
и пробвам от всичко :-) е, след като пробвам, не съм чак толкова всеядна :-)))

а във фейсбука влязох ей така, без нужда и яснота защо ми е, но пък толкова приятели си открих наново, че не съжалявам.
цитирай
5. bizcocho - Ей на това му казвам да си се абонирал ...
09.11.2009 16:45
Ей на това му казвам да си се абонирал за буквата :))
Сърдечни усмиФки! :)))))))))
цитирай
6. rummi - благодарско, bizcocho
09.11.2009 18:23
и това без да споменавам кандидатки за кметове на София даже :-)))
цитирай
7. furiika - Поздравления за гласовете, с пожелания за още много такива! :)))
11.11.2009 11:17
От още едно приятелче с "Ф"
:)))))))))
цитирай
8. rummi - furiika, :-)))
11.11.2009 14:56
благодаря! наистина, тази седмица съм под знака на Ф-то и може би е редно да заема задължителната за такива периоди Ф-поза, при която ми дреме на шапката от коя страна им е китката :-)))
цитирай
9. furiika - Хахахааа!
11.11.2009 17:35
мнооого точно!:)))И както обичам да казвам дреме ми на дънната платка...за китката!
:)))))
цитирай
10. rummi - furiika, :-)))
11.11.2009 17:55
хрумна ми, че може да се въведе понятието "дънна поза" - номера от 1 до безкрайност, съкратено от "дънна българска поза". номер 1 е легнАл на дъното, който се пробва да кОпа :-))) останалите - като видя дъното на стакана с византийска метакса :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831758
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758