Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2009 15:04 - Предизборно стават чудеса
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1278 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 11.11.2009 15:05


  Това лято дъщеря ми се прибра у дома както обикновено в разгара на лятото и като хвърли поглед през прозореца, отбеляза:

 - Мамо, тук не е станало кой знае колко по-чисто.
 - Просто не улучи момента в който да си дойдеш - казах аз - защото преди изборите почистиха всичко, измиха улицата, окосиха тревата...

 И ето- пак избори. 

 Как познах? Ами, отвън се разнесе познат шум като от косачка на трева. "Не може да бъде" - помислих си, и бях права що се отнася до тревата.

 Познайте какво! Отвън един господин почиства падналите листа! Чудо невиждано! 

 Почти повЕрвах, че някой е забелязал как аз плащам данъци вкупом със съседите наоколо!

  Ех, да беше пролет или лято, благотворителите можеха най-дискретно да дадат нишан за кого да пусна бюлетинка. Как? Ами да боцнат нейде разсад за цветенца според пол. принадлежността си - тИмИнужки за ДСБ, гюлове за Столетницата и кусур, гербери...

  А то така...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - Смях през сълзи. . . Тъжна ирония. . . ...
11.11.2009 15:17
Смях през сълзи... Тъжна ирония... Чудесна идея и изпълнение! Аплодисменти от мен! :)))))
цитирай
2. rummi - bizcocho, идеята е почерпана от живия живот :-)))
11.11.2009 15:30
ето, човекът с прибора вече ми е под прозореца - наушници има даже! излъчва професионализъм, грам листо не остава след него, изумлението ми расте ли, расте и ръцете ме сърбят да грабна бюлетина и дуф - в урната :-)))
цитирай
3. krotalka - Я вземи снимай пейзажа,
11.11.2009 16:04
и изпрати снимка на щерката, иначе няма да ти повярва!
цитирай
4. rummi - krotalka, ами ако ми повярва?
11.11.2009 17:12
и вземе да реши, че тук вече е така?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831600
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758