Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 17:25 - Хей, пролет иде!
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1914 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 11.03.2011 17:26


Днес слънцето пекна, лъхна ме на пролет и ако питам майка ми - добра домакиня до мозъка на всичките си кости - е време за пролетно почистване. Обаче на мен не ми се чисти, ама никак, и се чудя в какво да вложа енергията, която се влива у мене ей така, от въздуха.


 

Като начало ми идват ето едни такива идеи:

- да си сменя СТАЙЛИНГА;

- да започна работа в процъфтяващ ХОЛДИНГ;

- да се включа най-после и аз като активен шофьор в столичния ТРАФИК.


 

На първо мислене три са достатъчно, и все пак ще се радвам ако получа още идеи, затова обявявам началото на


 

БРЕЙНСТОРМИНГ.





Тагове:   пролет,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lubara - Поздрави, rummi!
12.03.2011 12:13
Второто, че после да ме издърпаш и мен!
цитирай
2. rummi - Любо,
13.03.2011 11:07
това добре, обаче дай още някаква идея - три са малко
цитирай
3. kolchakova - Инфо
18.03.2011 11:37
Ходих в блога на процъфтяващия ХОЛДИНГ. На него твоето назначаване му е първата пролетна идея и е малко засегнат, дето ти е хрумнал втори. Ама при дълбочинен структурен анализ на края на предното изречение стигам до извода, че вината си е негова.
цитирай
4. rummi - Ани, всеки с приоритетите си :-)))
18.03.2011 19:56
благодаря за дълбочинния анализ. като се има предвид плиткоумието на изказа ми, дано не си заседнала в мокрите пясъци на моята мисъл.

поздрави!
цитирай
5. lubara - Поздрави, rummi!
23.03.2011 17:32
Чак днес ми дойде идея за твоята енергия.
Да оглавиш холдинга, да ме назначиш представител в Търново, и да ми дадеш служебна кола. Защото и аз имам енергия в излишък, ама финикийски, йок. Така няма да си мъча ума как да изкарам за продължаващия ремонт на моята бричка, парите вече надхвърлят...хайде, няма да те стряскам. Че аз съм достатъчно стреснат.
цитирай
6. rummi - Любо,
08.04.2011 14:27
ех, тия финикийци...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 826977
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758