Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 20:28 - Пет единици
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1167 Коментари: 2 Гласове:
6



Все по-рядко навестявам това място, но то по своему си ми остава скъпо - това е първият ми блог и благодарение на него срещнах виртуално много ценни хора.

И да нямам време за писане, винаги отделям за четене. Донякъде, броят на публикациите в блоговете, които следя намаля с времето и се вмести в тясното прозорче на свободното ми време - което не е добре.

Когато успея да прочета всичко от избраните, отивам в началото на лов за нови текстове и сигурно е чист късмет, но си намирам.

Днес се впечатлих наистина сериозно от нещо, на което обикновено не обръщам внимание - гласовете за блога ми от създаването на станали 11111 благодарение на deathmetalverses, дал един глас след 11110 други, които ценя, защото уважавани от мен хора са отделили време да ме навестят и да изразят съпричастие, интерес, симпатия или... замислих се защо аз гласувам и си давам сметка, че причините са различни, но винаги присъства чувството на споделена мисъл или емоция, към които се присъединявам с едно "щрак" на мишката.

Благодаря на всички 11111 - има магия за мен в тази цифра, може би защото обичам "мнозинството от един" на Хенри Дейвид Торо и ме пленява гледката на много единици една до друга.



Гласове от създаването: 11111

11:53 - deathmetalverses
 


 


 



Тагове:   гласове,   единици,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavimirgenchev1953 - Мнозинството от един -
21.04.2011 08:45
това е апология на отделната личност. Привет! )))
цитирай
2. rummi - slavimirgenchev1953, има такива случаи и такива хора.
22.04.2011 12:03
и не е нужно да са много.

вчера даже си намерих връзка към нещо подобно: http://espirited.com/обусловеност/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831545
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758