Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 13:24 - за канибализма
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 1964 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

след пост за вегетарианството е напълно логично, да не кажа задължително, да се произнеса по въпросите на людоедството.
 

тази "симпатична" практика понякога се проявява буквално. носят се слухове, че все още се практикува в някои части на земята и точно на такова местенце преди години един приятел беше изпратен като част от мисия на Световната програма по изхранване (WFP) .
 

най-после, помислих си тогава, световна организация прави нещо реално да противодейства на глада на жители на Земята.
 

и в главата ми се оформи картина: местното население е приготвило казаните, в тях къкрят лук, целина и морковчета или някакъв местен аналог на зарзават за супа и току поглеждат нагоре да проверят каца ли самолета с мръвката.
 

да-а-а-а-а-а...
 

и се сетих колко често чувам, най-вече по адрес на бебета и малки дечица: "Вижте колко е сладък/сладка! Ей, ще те изпапкам!"
 

отношението ми към такива форми на радост и одобрение вече е грубо разделено на "преди мисията" и "след мисията".
 

малко наивното ми схващане за чиста радост от невинността на малкото същество се допълни с коварното, разяждащо подозрение, че може би хищните възрастни тайно, и наум, и подсъзнателно, разбира се, влагат и съвсем друго значение.
 

какво нещо е живота! колко страх и несигурност докато го опозная и обикна! и колко кратко беше времето на наивна вяра, че го познавам като петте си пръста и мога да се бухна в него без спасителен пояс и предпазни мерки и да плувам, да плувам първо до хоризонта, а после и отвъд... после дойде опитът, а с него се върнаха и страха, и несигурността...
 

понеже често ми се случва и на тази възраст да чуя по мой адрес: "Ау, колко си сладка!", вече планирам да поставя на всичките си дрехи обозначителен знак, че съм негодна за ядене, особено по БДС и европейските стандарти.
 

а междувременно ще се боря с неграмотността - за да могат всички да го прочетат.



Тагове:   канибализъм,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivesa - Права си,rummi,
21.05.2011 14:29
чувствата трябва да се изразяват адекватно,т.е.по подходящ начин.Това за обозначителния знак на дрехите е много добра идея.Поздрави!:)
цитирай
2. rummi - благодаря, ivesa :-)
21.05.2011 14:39
е, идеята за етикета има и смущаващи страни - не обичам да се "белязвам", дори с дупки за уши или татуировка.
цитирай
3. zahariada - Няма значение...
21.05.2011 22:24
...как ще го кажеш. Казанът ври, време е за вечеря. Ако си спомняш израза, по повод посещение на виден гост в людоедско племе в Африка, кралят казал: "Тази вечер ще имаме удоволствието да вечеряме с г-н...еди кой си. Друго си е да си любезен. Хубав текст. Поздравления! П.П. Отивам да вечерям.
цитирай
4. rummi - zahariada, благодаря.
21.05.2011 22:40
пожелания за вкусна вечеря! врящ казан, дъхави мерудийки...
да, важно е да сме любезни :-)
цитирай
5. анонимен - Страхотно е написано. Много ми х...
29.05.2011 19:26
Страхотно е написано. Много ми хареса.
цитирай
6. rummi - kushel, мерси
29.05.2011 20:26
направо ми поникнаха крилца
цитирай
7. анонимен - :)
02.09.2011 11:00
Бе не знам. Няма да им се размине, ако ме сготвят със зеленчуци. Термично обработени харесвам само картофи и печени чушки. Виж, с картофки и гъбки на фурна ако ме приготвят - става. Въпросът е, че рагуто ми е вповечко :))))
цитирай
8. rummi - 1000songs,
02.09.2011 11:06
колкото повече - толкова повече :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831382
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758