Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2013 15:25 - от блог на блог
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 2870 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 25.11.2013 15:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 и понеже нямам време да лепя снимки, предлагам само връзка към последната си публикация в другия ми блог, за което моля да ми простите:


БАРТЕР*HIER** 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kolchakova - Моля!
25.11.2013 16:16
Моля да ми обясниш връзката между бартера, вчера и тези два текста. Много трудно ти следя мисълта. Каюсь!
От друга страна американците са работливи, ама и много налитат на бой с ракети. От трета страна руснаците хич не са работливи, ама пак налитат на бой с ракети... От четвърта ние ракети нямаме, така че не е ясно дали налитаме на бой с ракети... Виждаш ли колко объркано ми става, когато говориш с недомлъвки и бар-териери, фокс-териери, цвергшнауцери... ризенгросери...
цитирай
2. rummi - хе хе!
25.11.2013 16:27
kolchakova, ми то това ми е мотото и на блога - "Лошо и лесно - нЕма!" - дядо ми Борис го казваше често, защото все имаше поводи. ама ако честно, честно мисълта ми е труднопроследима - потвърдИ, та да я ползвам за оръжие.

само мога да кажа, че публикацията не е злободневна и има връзка със земеделието.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831333
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758