Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2008 11:28 - Спасовден
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 526 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес е Спасовден и ден на благодарност към хората, които ме спасиха:
  • от страх
  • от безнадеждност
  • от самота
  • от ниско самочувствие
  • от никотинов глад
  • от жажда
  • от глад
  • от криза
  • от смърт
  • от болест
  • от невежество
  • когато валеше
  • когато се загубих
  • когато се лутах
  • когато ми беше трудно
и още, и още, и още.

Когато кандидатствах в университета, за моята специалност имаше само 8 места. Казах на баща ми:
- Татко, за моята специалност има само 8 места.
А той каза:
- Да му мислят останалите 7.
Благодаря ти, тате. Сто на сто не си го мислел, но намери начин да ми "вдигнеш ушите".

Благодаря на моите спасители - в тях когато ми беше трудно видях Бог. Чудя се те какво са видели в мене.


Тагове:   Спасовден,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 826987
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758