Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2008 12:03 - човекът, който
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3823 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 11.10.2008 12:29


(вдъхновено от gothic и публикуваното от него стихотворение "Тайна" на Иван Николов)

човекът, който:
- точи лиги по фолкпевиците и се гордее с "вкуса" си
- псува интелигентите, защото от тях нищо не става - уж имали акъл, а къде са им парите?
- денонощно бди зорко кого да "прекара", за да си сложи нещо в джоба

се чуди защо
- дъщеря му се облича "странно" и ходи с деколте до пъпа и пола, която започва от края на деколтето и свършва изненадващо четири пръста по-надолу
- упорито не иска да учи
- иска от него единствено и само пари

(това е накратко действителен разговор, проведен с действителен случайно срещнат човек)

ще завърша с части от моя коментар в блога на gothic: ако нещо в нашите деца ни плаши, добре е да се погледнем в огледалото - и децата, както и огледалото, отразяват нас такива, каквито сме.



Гласувай:
0



1. gothic - Ами ще съм щастлив синът ми да стане ...
11.10.2008 12:08
Ами ще съм щастлив синът ми да стане като мен. Винаги съм твърдял, че влиянието на улицата е неизбежно, важно е какъв "материал" ще "пуснеш" там...Така че, тези които твърдят, че развалата сред младото поколение идва от приятели, училище, интернет, телевизия и къде ли още не, просто...да го духат, без извинение. Те само донагласят картината. Всичко тръгва от семийната среда....
цитирай
2. rummi - и аз така мисля
11.10.2008 12:11
даже няма значение какво точно казва един родител, важното е как живее.

а улицата си е улица, приятелите - приятели. те съществуват, за да се съизмерим с тях и да приобщим това, което е наше и да отхвърлим онова, което ни е чуждо.

винаги съм имала доверие на детето си колкото на себе си, и даже малко в повече.
цитирай
3. svoboda64 - Това с "малко повече"-то ми хареса:))
11.10.2008 12:41
За сега така сме на "Вие" с Големия. Не знам кога Малечко Палечко ще го докара до там да му говоря на "Вие":)))))))) от уважение, не от отчуждение
цитирай
4. rummi - svoboda64, щом уважението го има
11.10.2008 13:00
думите идват сами.

а иначе някъде бях чела как "действа" Водолея - намисля си какво иска да стане, настанява се удобно и започва да го чака да стане :-)))))))))))

цитирай
5. svoboda64 - Е, аз може и да съм си мечтател,
11.10.2008 13:09
(аз съм Водолеят:), но Малечко-Палечко - Рачето ме бие по точки. Той просто ни е задал параметрите, по които да работим - и ние търчим като пчелички около цветче - да му носим медец:)))
Хитряга си ни е това синче:))
цитирай
6. rummi - и аз си имам раче :-)
11.10.2008 13:12
не е хитрост, а организаторски талант, така си мисля аз. а ако ползвам твоя пример с пчелите, те са Пчелата-Майка (нарочно с главни букви)
цитирай
7. mirra - много реалистична картина, на н...
11.10.2008 13:28
много реалистична картина ,на нереалният и материален свят който май всички дружно градим, забързани нанякъде
цитирай
8. rummi - mirra, аз от години се удивлявам
11.10.2008 18:32
на това бързане. във всеки един момент, 7 дни в седмицата аз наблюдавам бързащи хора и оставам с впечатлението, че някъде ги чака някаква наистина бърза и спешна работа. от друга страна, пак от всички страни, ме заобикалят камари несвършена работа - като се започне от боклука и дупките по тротоарите и пътищата и се стигне до белите полета и черните дупки в управлението на държавата.

и се питам: закъде всъщност бързат всичките тези хора? Мирон Иванов на едно място казва: "Половината живот на армията преминава в бързане, а другата половина - в чакане". Имам усещането, че не се отнася само за армията. :-)))))
цитирай
9. ivesa - Така е,rumm,...
11.10.2008 20:53
децата са такива,каквито са родителите им и учителите им.
Поздрави!
цитирай
10. vmir - Верни наблюдения, Руми!
12.10.2008 17:53
И важни!
цитирай
11. rummi - vmir, вярно е за чудене
12.10.2008 21:16
в по-добре уредените държави е чисто, няма дупки по тротоарите, а рядко някой бърза - почти всички са спокойни и усмихнати. направо да се чудиш кога успяват да си свършат работата.
цитирай
12. flyco - ...
13.10.2008 09:11
добър постинг!
цитирай
13. rummi - flyco,
13.10.2008 15:10
10х
цитирай
14. mirra - не мога да си го обясня това бързане. ...
13.10.2008 18:52
не мога да си го обясня това бързане..... май повече бързаме да умрем от колкото да живеем...
цитирай
15. rummi - ако това изобщо може да се нарече живот, mirra
13.10.2008 22:14
защото важните неща в живота са предимно безплатни - любовта на семейството и любимите хора, например, както и нормалните човешки отношения.
цитирай
16. mirra - в материалният свят който днес сме ...
14.10.2008 10:15
в материалният свят който днес сме изградили дори и това е свързано с пари в повечето случаи....а е толкова хубаво да бъдеш щастлив с някого, без значение какви парцалки имаш какво може да ти купи и какъв телефон има....
цитирай
17. rummi - аз си мисля, mirra, че светът е точно толкова материален
14.10.2008 14:44
колкото винаги е бил. и, както винаги е било, е важно човек да се справя с материалната страна на живота си, за да не страда прекомерно. човешкото тяло е напълно материално и усеща студ, глад, дискомфорт... умът има нужда от книги, компютър, пътешествия...

може би днес мислим повече за "материалното" просто защото ни липсва. и понякога оставяме да си отидат от нас по-ценни неща като любовта и приятелството.

има един железен закон, който действа при всички обстоятелства - ако не цениш едно нещо, задължително го губиш - рано или късно.

цитирай
18. compassion - С какъв аршин мерим
14.10.2008 15:29
когато даваме и когато получаваме...
когато гледаме своето и чуждото имане...
когато се молим и когато обещаваме...
когато страдаме и когато се радваме...
когато чакаме и когато тичаме...
когато работим и когато почиваме...
когато сеем и когато жънем...
когато се раждаме и когато умираме!!!
Със същия ли?
цитирай
19. rummi - :-)
14.10.2008 20:44
compassion, ако лявата ръка наистина не трябва да знае какво прави дясната, то - с различен.


цитирай
20. compassion - И в тоя ред на мисли да направим извода от тях
15.10.2008 00:44
и от библейското "не търси треската в чуждото око, а виж гредата в своето":
Да простим и ще ни бъде простено!
Да дадем и ще ни бъде дадено!
Тая работа на чуждите ръцете не е моя работа и няма да се меся, но моите ръце имат навика да си споделят и обменят опит, често преплели се в прегръдка на приятели и сродни, затова са милостиви.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831396
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758