Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2008 13:24 - Да мислим позитивно :-)
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3485 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2008 13:46


Седяхме си веднъж с кума ми Майски Желязков - вече жител на по-добрия свят - в кухнята на апартамента му на "Крум Попов" и обсъждахме ползата от лука (това той) и вредата от него (това аз). 

По едно време за кратко настъпи тишина, той се загледа през прозореца, въздъхна и каза: 

- Виж как хубаво съм окачил саксиите на балкона. 

- Това пък защо? - попитах аз. 

- Амиииии..., проточи той - докторът вчера ми каза да си мисля за хубави работи. Мислих, мислих, и само за това се сетих. 

Преходът беше започнал.


Тагове:   мислим,


Гласувай:
0



1. kalbotobg - ...
17.10.2008 15:57
Слънцето изгря,
Посрещнах жив още един ден,
Имам хляб за закуска и топло кафе.
Я rummi e написала постинг!

Rummi! Според мен хубавите неща винаги са прости, истински, искренни и разточителството им е чуждо, поздрави :)
цитирай
2. rummi - изграв, залез, очите на човек -
17.10.2008 21:49
списъкът с красивите неща, които получаваме даром, е дълъг.

е, и разточителството не е за изпускане :-)))))))
цитирай
3. glarus - Тези
18.10.2008 12:06
които имат очи между всичката негативия да видят хубавото - и в най- малките наща са по - щастливи от ония веч
но недоволните от всичко.
Поздрави за това!
Успешен ден!
цитирай
4. rummi - Благодаря, glarus
18.10.2008 12:24
не знам дали има щастливи, по-щастливи и най-щастливи. даже не знам дали недоволството на повечето хора не е просто поза и резултат от не особено интелигентните (по мое мнение) виждания, че не бива да се хвалим, за да не "урочасаме" късмета си.

обаче със сигурност знам, че най-красивите неща не се купуват, а се получават даром. и това ги прави ценни.
цитирай
5. viki11 - В такъв случай се замисли, каква е ...
18.10.2008 14:05
В такъв случай се замисли, каква е ползата от лука!
цитирай
6. viki11 - КОето ме подсеща, че си взех прод...
18.10.2008 14:07
КОето ме подсеща, че си взех продукти за салатка, а си купих и специални купи за салати, да ми напомнят да ям много зеленчуци и отивам да ям позитивно :))))))).
Аз съм непоправим оптимист, но не всеки го знае.
цитирай
7. rummi - а дали аюрведа ти го препоръчва, viki11?
18.10.2008 14:28
защото на мене ми препоръчва супи вместо салати.

весела салата! ако, ядейки я, нивата на оптимизма ти се запазват или покачват - продължавай. в такъв случай салатите са точно за теб!

красив ден!
цитирай
8. krassko - И аз обичам чорбичка.
20.10.2008 08:29
Лежах болница в провинцията след третия инфаркт. А болницата бедна - през 95-та беше, само чорбичка ни даваха. Постничка. След 20-я ден така свикнак с нея, че като ме изписаха отидох при готвача за рецептата. После от Белите братя на Рила научих, че се казвала "Небесна супа". :)))
цитирай
9. rummi - да дадеш веднага рецептата, krassko
20.10.2008 16:59
горният Майски - от постинга, я наричаше "Ангелска супа". супите дето аз ги готвя са импровизации - или според какво се намира в къщи като продукти, или като обикалям пазара - с каквото ми хване окото. понеже всеки път са различни, не ги кръщавам и така ги изяждат безименни.

и стига с тия инфаркти, ако обичаш. това последното го приеми като заповед от по-висша инстанция.
цитирай
10. krassko - rummi
10.11.2008 05:21
Да, бе права си наистина беше "Ангелска супа", ама аз съм я кръстил "Небесна"........Понякога "ходя" на небето и тогава си хапвам от нея. И пак се връщам на Земята.

А разказчето е много хубаво. Много се трудя за да пиша кратки разказчета, но толкова кратко разказче, което да казва толкова много, още не мога да напиша. И често идвам пак да го прочета. И като го чета си говоря с тебе. Странно разказче е . Все ме кара да мисля. Много мисля..............много..........
цитирай
11. rummi - krassko поднебесни!
10.11.2008 13:37
значи името го уточнихме.

това горното разказче - или просто случка, е началото на една моя идея да илюстрирам прехода с разни случки от живота ми, който стествено съм споделяла с много хора и всичките - интересни.

за краткостта - постига се, ако имаш за цел най-бързо да стигнеш до края :-)))))) има и хора, които са писатели и се наслаждават на описанието на обстановката, характера и т.н. понякога и аз искам да мога така, но...

това накрая с многото мислене ми напомня нещо - един мой коментар на твой разказ. нещо като двойно огледално пречупване - веднъж, за да обърне всичко огледално и втори път - за да го върне в оригиналното положение.

красив ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 826997
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758