Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2009 12:03 - Време за поезия
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2932 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 14.05.2009 23:41


Жон, стари приятелю,

лепна ли пак палачинката

на тавана?

 

(защото си майстор

на палачинките)

 

Изгуби ли пак котката,

докато я разхождаше

без каишка?

 

(защото, казваш, котките

са същества свободни)

 

Изключи ли телевизора,

за да се огледаш

в екрана му?

 

(знам, похвали се колко добре

стоиш на екран)

 

Купи ли ми пак подарък

за кръгла годишнина

откакто се блъснах в стълба?

 

(махах на детето за довиждане –

отиваше чак на училище)

 

Изтри ли всички файлове

без „ъ” в заглавието?

Което значи всички.

 

(коя е следващата буква

на късмета?)

 

Нави ли да звъни часовника

в пет без пет?

Изхвърли ли го след това?

 

(защото пет без пет е нула

и няма никога да звънне)

 

Препрочете ли

любимата си книга

отзад напред?

 

(да, виждала съм я –

куп бели листи между две корици)

 

Така-а-а-а-а. Е, налице са

всички доказателства,

че имам си приятел.

 

(но ще ти бъда задължена

ако не спираш да ми даваш още)

 






Гласувай:
0



1. krassko - Много сладко, супер е !
23.01.2009 12:28
Точно за подобряваве ва настроението.
цитирай
2. rummi - не съм ползвала изкуствени подсладители
23.01.2009 12:32
при това :-)
цитирай
3. krassko - Колкото повече го чета
23.01.2009 12:51
Все повече ми харесва.
И понеже ми е кисело,
подобрява настроението
и вече се усмихвам.
Да го патентоваш като лекарство:)))
цитирай
4. rummi - :-)
23.01.2009 12:53
като лек против кофти настроение трябва да ме патентоват мене майка ми и баща ми :-) действам безотказно.
цитирай
5. rummi - добавих специално за тебе, krassko,
23.01.2009 12:59
и това клипче. ако не действа - казвай, махам го.

понеже то хубаво духова музика, обаче пропускат малко от песента, ето и текста:

Боремся с депрессией
Слова: Т. Шаов
Музыка: Т. Шаов
Исп.: Тимур Шаов

Жизнь сюрпризы преподносит, жизнь лупит нам поддых
И депрессия все косит наши стройные ряды
Обстановка неспокойна, психиатры сбились с ног.
А народ сигает в окна, нажимает на курок.

Люди злы как прокуроры, дух печального конца.
От тоски у всех запоры и землистый цвет лица
Улыбаться надо, братцы, не сдаваться, молодцы
Если нация в прострации, то нации концы.

Все будет обалденно, и не о чем скорбеть
Нам надо ежедневно сто сорок раз пропеть
О том, что все отменно, все просто офигенно, все ништяк.

Эй, страдалец, зачитай-ка список личных неудач!
- Зайку бросила хозяйка, уронили в речку мяч
- Из туфты не делай драму, мир прекрасен, жизнь идет,
Глянь-ка: мама моет раму, Саша кашу смачно жрет

Что, начальник обижает? Да ты в гробу его видал!
Негритят жена рожает? А вдруг твой прадет ганнибал?
Это мелкие печали, был и хуже беспредел:
Одного вообще распяли, так он терпел, и нам велел

Все будет обалденно, и не о чем скорбеть
Вам надо ежедневно сто сорок раз пропеть
О том, что все отменно, все просто офигенно, все ништяк.

Если водку пить печально, можно тихо ошизеть
Все не так суицидально, ежели в корень посмотреть
Денег нет так и не будет, что же плакать зря о том
Ты дыши, брат, полной грудью, жуй морковку полным ртом

Занимайся сексом, спортом, плавай, рыбок разводи
Дай хоть раз начальству в морду, делай что-то, не сиди
Подними с дивана мощи, встань, занятия найди
Соблазни соседку, тещу, тестя, только не сиди

Все будет обалденно, и не о чем скорбеть
Вам надо ежедневно сто сорок раз пропеть
О том, что все отменно, все просто офигенно, все ништяк.
цитирай
6. troha - Забавно, весело и странно -
24.01.2009 15:06
стихотворение, което ме стяга за гърлото. Това е приятелят, който винаги съм търсила в приятелите си...
цитирай
7. rummi - troha, необходимата доза безумие
24.01.2009 15:34
превръща живота във весела въртележка.


цитирай
8. krassko - Благодаря rummi -
24.01.2009 21:12
Първо да попитам как си? Дано си по добре. Като гледам как "изпълзя" нагоре в класацията за най-активни доста време прекарваш пред копютъра. Дано това е признак на добро здраве.:)))
Вчера и днес получавам подаръци. Най-напред от теб, от лидис прексрасна снимка на мечок тя е в първия от двата постинга със снимките /сега нещо ми щракна в главата че там май имаше подарък и за теб/ но може да погледнеш и коментара ми там съм разказал за срещата ми с такъв мечок:))) Не мога да несе похваля и с подаръка на авангарди - прекрасно е илюстрирала едно стихотворение с картина и клип. Аз нали съм прост и неграмотен и мога само да си мечтая за такива неща.
цитирай
9. rummi - къде ме видя в класация, krassko?
24.01.2009 21:47
ще се огледам и аз да се видя.

от понеделник съм на работа и ще стана по-малко активна евентуално, но кой знае? може пък, както ме е подхванала, активността да реши да не ме пуска.

чувала съм и друг път вайкания krassko-ви за простост и неграмотност - аз пък вярвам на сълзите на очите в мъжките очи, но не чак дотам :-)

и снимката при lidis видях, и постинга на avangardi - прекрасни са! има за какво да се похвалиш.

вече съм почти съвсем добре, планирам утре да се чувствам идеално.

поздрави и радост!

(p.s. пеещия момък с китарата Анна Колчакова ми го спомена, че и диск ми връчи - преди два-три месеца май, но чак сега се дореди да бъде чут от мене. вирусите правят чудеса!)
цитирай
10. lubara - Съвпадения разни!
25.04.2009 14:06
Кръчмата пет без пет-" Стела, момичето със сините очи" .
цитирай
11. rummi - отивам директно при Стела.
25.04.2009 16:36
(ако не се брои отбивката в кръчмата :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831660
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758