Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2009 01:51 - Положението накратко
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1297 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 29.04.2009 21:42


Имало едно-единствено място в държавата, където Голямата Работа и Малката Работа били равни. Голямата Работа, естествено, имала голяма нужда, а Малката Работа тръгнала по малка нужда – да се облекчи и да потърси правата си.

 

Вървели дълго рамо до рамо, почти се сближили даже, но напусто – голямата нужда на Голямата Работа напирала все по-яростно и й се струвало, че ще се пръсне, а малката нужда карала Малката Работа да ходи с почти кръстосани крака и да се спъва на всяка крачка.

 

Но пред всички места, където Голямата Работа и Малката Работа са равни Големият Среден Пръст бил окачил една непроходима черна завеска.

 

Носят се слухове, че накрая Голямата Работа и Малката Работа попаднали на едни урни и успели там да си свършат някаква работа.

 

Но пък аз не съм чак такъв оптимист.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Страхотно!!!
10.02.2009 09:10
Имало е един който е пишел такива политически сатири някога но са му отрязали главата. И аз май съм роден на неговото дата и палачът точи секирата. Отиде ми главицата, ще режат до кръста.

Поздрави и благодаря. Като гледам през решетките "Изгрява слънце". Хубав ден за "Смърт в Рая"
цитирай
2. rummi - krassko, ти ме ласкаеш
10.02.2009 10:57
по един особено черноглед начин.

и да знаеш - смърт в рая няма. само вечен живот :-)
цитирай
3. zaw12929 - Последните изследвания показват, ...
10.02.2009 11:19
Последните изследвания показват, че хеморагични инсулти( спукване на кръвоносен съд) се получават от напъване при запек
Правилно не си напъвате мозъка за измислите нещо, което стои по високо от гащите- в главата
Много оригинален постинг и си дадих сметка, че точно този коментар му подхожда, като малка и голяма нужда
цитирай
4. rummi - благодаря, zaw12929.
10.02.2009 11:25
всъщност, Българите казват: "Гъз глава затрива". каквото е и положението, още по-накратко.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831669
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758