Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2009 15:47 - Подкрепям!
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4175 Коментари: 21 Гласове:
0

Последна промяна: 15.02.2009 16:13


Подкрепям! Копирам и подкрепям напълно!!! 14:38 - Моля за съдействие! Който мисли, че е неуместно да се ползва като аватар лика на Христо Ботев от най-големия циник radames, http://radames.blog.bg/ пишещ гнусните си „мъдРости”, неведнъж обиждал коя ли не от жените в сайта, моля да копира този постинг. Долу простаците! http://iceberg.blog.bg/viewpost.php?id=291371



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rummi - о!
15.02.2009 15:53
известно време само се чудих дали да не добавя нещо и от себе си, затова закъснях.

:-)
цитирай
2. krotalka - Кандидат за слава - Г-н Радамес.
15.02.2009 17:11
Мисля, че няма блогерка, която да не е била обект на неговото "ухажване" и понеже никой не му обръща внимание, е решил да провокира с аватара.
цитирай
3. tini4 - Поздравления, rummi!
15.02.2009 17:21
То коментара е излишен...
Пък, явно е от аватара ми - аз съм само жълта мишка, зорко следяща какво се случва в мрежата, седнала до клавиатурата ;)
цитирай
4. rummi - krotalka, да се чуди човек
15.02.2009 17:45
и да се мае. явно вниманието се услажда на някои хора и са готови да го получат на всяка цена.

но тази ми се струва не по джоба на г-на.
цитирай
5. rummi - tini4, благодаря,
15.02.2009 17:48
макар че аз само копирах от iceberg.

аз пък по китайския зодиак съм зодия мишка :-)
цитирай
6. анонимен - аз се включвам късно
16.02.2009 00:16
Бях изхвърлена от блога и нямах достъп от 18 юаса до сега .Подключена и не можех да вляза от никоя страница ! Странно ! Така действаха и със секирата ,а ние не и вярвахме.Няма да коментирам групировките нито радамес .Да ви кажа ,само как ме изгониха днес модераторите ! Да ги питаш защо ? За забавление ,може би ?
цитирай
7. rummi - lidis, аз имах същия проблем за няколко часа.
16.02.2009 00:26
блогът ми беше недостъпен, по едно време влязох, но нямаше никакви постинги. реших, че имат технически затруднения.

два-три дни на пощата си не получавах съобщения за коментарите, а за тази елхичка все едно съм се омъжила - не мога и не мога да я сменя :-)
цитирай
8. анонимен - да и при мен е същото
16.02.2009 00:31
Все си мисля ,че тази елха е вирусоносител .И мен ме измъчи докато я махна след профилактика.
Кой я изпрати тази елха , знаеш ли ?
Поздрави !:,)
цитирай
9. rummi - тази елха аз си я снимах
16.02.2009 00:39
на Витоша :-) чиста е от вируси, но самата функция за смяна на аватара нещо не действа.


поздрави!
цитирай
10. анонимен - Извинявай не се разбрахме
16.02.2009 01:05
За Коледа някой изпрати елха картичка до мен и тя се настани дори на монитора и едва я махнах ! А твоята снимка в отрупаната със сняг елхичка е чиста ,мила и хубава .Поздрави ! Поздрави и на вълшебната Витоша ,като ходиш по пътечките и !Аз много я обичам ! Спомням си как затънах веднъж в снега ноември в блатистата и част и ме вадиха спасителите .Дадоха ми техни дрехи и мокра ,уплашена и замръзнала ме закараха до нас. Аз имам много спомени от Витоша !Поздрави !
цитирай
11. bizcocho - Самовлюбените и безумните тук с...
16.02.2009 01:34
Самовлюбените и безумните тук станаха повече от нормалните...
Аз самата имам само още малко работа тук и...отказвам да съм съпричастна с гнилоста..
цитирай
12. rummi - lidis, досетих се, че става дума за друга елха :-)
16.02.2009 01:36
ще предам поздравите :-) от доста време любимата ви пътека е от Златните мостове до Драгалевци през Кикиш. тръгвам отвисоко, защото по ниското въздухът не е чист, а селцата в полите на планината са неприятни за преминаване (вече).

та тази пътечка първа ще получи твоите поздрави.
цитирай
13. rummi - bizcocho, не си струва да преживяваш тези неща
16.02.2009 01:55
лично.

така мисля аз.

аз пък искам да те поздравя с моите поетични опити, илюстрирани с мои любителски снимки в другото ми блогче :-)

http://rariart.blogspot.com/search/label/поезия

поздрави!
цитирай
14. haralanov - Здравей Руми!
16.02.2009 19:11
Точно този твой постинг не искам да коментирам но задочно те познавам от доста време!Лека вечер!
цитирай
15. bizcocho - :))Мога само да благодаря за удо...
16.02.2009 19:22
:))Мога само да благодаря за удоволствието! Погълнах го/блогчето/:)!А единият стих съм чела,без да обърна внимание или запомня автора,но стиха помнех-порази ме и тогава и сега!:))
Аз се "изнесох" оттук,но ще минавам чат-пат,а другото ти блогче знам как да си го фиксирам на компа, та да ми е под ръка:))))))
Благодаря!:))
цитирай
16. rummi - bizcocho, благодаря.
16.02.2009 19:46
къде се изнесе?

успех във всички начинания.

поздрави!
цитирай
17. rummi - haralanov, точно този постинг не е мой.
16.02.2009 19:47
с копирането и пействането му подкрепям позицията на съблогерка, която е и моя :-)

поздрави!
цитирай
18. compassion - Много му вдигнахте акциите на този радамес
18.02.2009 12:46
даже аз от хиляди километри да хукна и да си загубя времето да го чета....ама недейте така...той си има право, човека. В лудницата повечето нямат фантазия или познания и все на Наполеон се правят, а тук радамес си е избрал поне наш герой, демек патриот е. Красавец и велик българин е Ботев. Драго ми стана да видя портрета му, а ..... не че съдържанието на блога има нещо общо с образа на героичния Ботев. Даже контраста като че ли подсили възхитата от недосегаемия любим образ. Колко е горд погледа му само и смел....истински мъж....никой и с нищо не може никога да го омърси. Той вече е в сърцата на милиони българи по света. Аз лично не се притеснявам нито за Ботев, нито за Левски ... светиня са, а не просто снимки, които можеш да сложиш като аватар, ако поискаш (сигурно не е забранено).
цитирай
19. rummi - compassion, ако това е начин за вдигане на акциите -
18.02.2009 20:36
може би :-)

за останалото... чистото си е чисто, святото - свято, най-вероятно ако естеството на нещо или някой е свято и чисто, нищой и нищо не може да промени този факт.

и все пак, аз наистина подкрепям мнението на iceberg. защото предпочитам да ползвам чистото за чисти цели, святото - за свети и т.н.
цитирай
20. flyco - ...
21.02.2009 14:30
Ако правилата определени от собственика на сайта го позволяват, кои сте вие та да го забраните? Разбира се може да сти против, както и да сте против залеза или изгрева - по избор.
цитирай
21. rummi - flyco, дето се вика
21.02.2009 14:44
ние сме тези, които сме :-))) в този сайт или извън него.

правилата се променят от хора и това е нещо, в което съм убедена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831650
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758