Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2009 18:17 - Моето бъдеще като народопсихолог
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 124559 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 01.05.2009 10:43


Вече почти половин век в ушите ми кънти отвън навътре мощното, тихото, процеденото през зъби, изсъсканото и т.н. „Да ти е... майката!”.   Досега не се бях замисляла върху първопричината на тази жажда за сексуален контакт, но ето – днес се замислих и хоп! готово! открих!.   Всъщност, дълбоко в себе си от една страна и съвсем недвусмислено очевидно от друга, масовият тип мъж у нас е ГЕРОНТОФИЛ.   Това ме зарадва. Всяка година отгоре всъщност бавно, но със сигурни крачки ме доближава до възрастта, в която ще бъда мечта за всеки мъж.   И ме изпълни със съжаление. Ех, защо не се насочих към научна дейност, когато ми беше времето... Каква тънка и проникновена народопсихоложка щеше да произлезе от мене...   Така или иначе всеки проблем се пръква на този свят с брата си близнак – своето решение. Така и моят.   Документ за образование си имам – напълно законен, затова няма да ми се наложи да си пазарувам фалшив. Със спестените средства мисля да си купя ново свидетелство за раждане.   И да стана 20 години по-млада. Поне. По документи!   И бъдещето пак да се опне пред мене, очакващо да го открия.   Досега нямах кой знае каква вяра в силата на документа. Но от ето този момент имам.   Никога не е късно. Открийте сами за какво. Само не ми пипайте народопсихологията. Тя вече е територия, запазена за мен.


Тагове:   на шега сериозно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivesa - rummi,
26.04.2009 14:34
сексуалната жажда,за която пишеш,като словесно пожелание се чува често и от устити на момичета.За съжаление,навсякъде по улиците,в градския транспорт,училищните дворове.Много ниска култура на поведение имат доста хора в България.Поздрави!:)))
цитирай
2. rummi - поздрави, ivesa!
26.04.2009 15:22
ниската култура е едно на ръка, но любопитни са ми проявленията й. защо точно по този начин? не мога да си отговоря на въпроса.
цитирай
3. ivesa - Защото е много лесно и подрастващите го виждат в...
26.04.2009 16:11
театъра,във филмите,във вкъщи и т.н.Това са автоматично приети модели на поведение за изразяване на чувства,т.е.неофициално възпитани.Поздрави!:)))
цитирай
4. rummi - подрастващите ясно.
26.04.2009 16:17
а подрастналите? те какво?
цитирай
5. ivesa - Те свикват и не се замислят
26.04.2009 16:46
Много по-лесно е да се изгради нов навик,отколкото да се разруши стар.Ако някой,който използва псувни е решил да престане,да го прави,ще трябва много да засили самоконтрола си.
Хората с високо равнище на комуникативен контрол са по-ефективни в общуването.
цитирай
6. rummi - изглежда съвсем толкова трудно
26.04.2009 18:22
колкото спирането на цигарите :-)
цитирай
7. ivesa - Ами,да...
26.04.2009 19:45
не е лесно,но си заслужава да се опита.:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831467
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758