Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2015 14:56 - Докато
Автор: rummi Категория: Поезия   
Прочетен: 2333 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Докато
китарата ми
тихо плаче

аз

се смея и
подскачам
на куц крак

и тичам
със тенденция
да изпреваря

Времето.
Или пък
Себе Си

във някой
друг
момент

във
бъдещето.
Онова,

което
никога
не идва,

но все е
тук.
Защото

Времето
не е
понятие

линейно.

Относно горното,
точно както
каза Анна,

аз
сигурно
си знам

какво говоря.

Но даже
да не знам,
усещам,

че щом
китарата ми
плаче,

щом
някой
плаче

вместо мен,
то значи
Аз

Мога
да се смея.
За себе си,

или

пък вместо
някой
Друг.

Не знам
дали
това е редно.

Но е така.







Тагове:   време за поезия,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. slavimirgenchev1953 - Велика песен на
22.12.2015 22:56
"тихия" Джордж Харисън
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 826900
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758