Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2010 18:34 - днес
Автор: rummi Категория: Други   
Прочетен: 2708 Коментари: 9 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
моите по-кофти 2/3 имат рожден ден. какво искам да кажа с това? ами... да започнем оттам, че аз съм по-добрата половинка. следователно, другата половинка автоматично се оказва по-кофти половинката.

да, обаче половинка означава 1/2, а когато аз взех въпросния индивид от мъжки пол за съпруг, той беше 1.84 спрямо моите 1.55, но... толкова кльощав, че не успявах да си закопчая дънките му.

днес, почти 30 години по-късно положението е коренно различно. вече той е този, който не може да ми влезе в дънките. и като смятам даже и наум, аз вече съм загубила първоначалните си позиции.

и от по-добрата половинка вече съм по-добрата 1/3.

но аз и на това съм благодарна.

защото съотношението няма значение, когато заедно правим единица :-)


Тагове:   рожден ден,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mamas - Честито!
25.04.2010 18:47
Да ти са живи и здрави твоите "по-кофти 2/3" и все да е цяла единицата!
цитирай
2. rummi - благодаря!
25.04.2010 18:50
заслужава си празник. а има и екстри - взех си го рогат :-)))
цитирай
3. divna8 - Хе,хе...:))) Чудесен начин да поднесеш новината :)))
25.04.2010 19:08
Весело да ти е винаги - поне в мислите, винаги заедно да правите единица, независимо от съотношението !!! В съжителството е така - винаги единия дава повече от другия, независимо какво :)))
Да ти е жив и здрав и дълги години да празнувате заедно всички празници :):):)
цитирай
4. rummi - divna8, благодаря!
25.04.2010 20:12
дано, наистина, да е за много години :-). наистина е много трудно да се изчисли кой колко дава, поне за мен важното е да дава с желание.
цитирай
5. lubara - Поздрави, rummi !
26.04.2010 19:33
Не правиш изключение.
Аз бях 72, сега съм 77.
Тя беше 54, сега е 70, че може и отгоре.
Значи и при нас има развитие.
Май сме единица и половина.

Преди малко написах един разказ, малко смешен, малко тъжен.
И като го копирах, забравих, че не съм го записал.

Остана му само заглавието. Егати изкуфелника съм!
цитирай
6. rummi - lubara, искам разказа!
26.04.2010 20:09
интересно е това с годините :-))). единственото нещо, което винаги е в плюс :-)
цитирай
7. lubara - Поздрави, rummi !
26.04.2010 20:51
Това е с килограмите.
Да пишеш разказ още веднъж, го сравнявам с това, да сваляш гадже два пъти.
Всичко е отишло напразно, вторият път е такава досада!
Ама утре ще се пробвам!
цитирай
8. rummi - Любо, ама няма ли как да се възстанови?
26.04.2010 21:49
Едно време имаше някакви начини, сигурно пак има - само дето аз не научих да запаметявам, някой пък ще разкажа как - много е смешно.

А това едно и също гадже два пъти - вярно, скука е :-))). Така че, не го опитвай у дома си :-))))
цитирай
9. lubara - Поздрави,rummi !
27.04.2010 15:09
Написах го пак.
Имах един колега, преди време. казваше, " Най-лошо е да си влюбен в собствената жена, затова рядко ми се случва".
Беше фога, ама вярно ли е, не знам.
И дали е възможно, може би.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831915
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758