Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2008 13:59 - Има ли терапия за шопинг-манията,
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1329 Коментари: 4 Гласове:
0



или казано по на български,

Има ли лечение за зависимостта от пазаруване (на гласове в България)?

Цитат от
http://news.netinfo.bg:
Между 150 и 200 млн. лв. от организираната престъпност за купуването на гласове на местните избори
Тези данни изнася в доклад Центърът за изследване на демокрацията 12.12.2007

Хора, свързани с организираната престъпност са вложили между 150 и 200 млн. лв. за купуването на гласове на изминалите местни избори, според изследване на Центъра за изследване на демокрацията (ЦИД), представено в сряда на кръгла маса с тема "Организираната престъпност в България: пазари и тенденции". (край на цитата).

Моето въпросче и цитатчето по-горе са част от моите Лични дневници, понеже живея в България, и нищо че не съм от Сандански и не живея там - ставащото ме засяга ЛИЧНО и така или иначе влияе и на личната ми история (Personal History).

Помня аз, помня една популярна песничка от едно време, която пеехме по бригадите (в помощ на селското стопанство, за информация на родените по-късно и като напомняне на героичните участници в това всенародно дело):

Купи ми мамо топ, топ, топ ми купи (пее се 2 пъти)
Купи ми мамо топ да убия Ленчето
дето ми изневери.

Купи ми мамо джип, джип, джип ми купи (пее се 2 пъти)
Купи ми мамо джип да убия себе си
Що"т съм мамо будала.

Дано цитирам точно този съдържателен текст, в който ясно личи зачатък на появилата се по-късно мания за пазаруване на едри и относително ненужни стоки.

Иначе въпроса ми си остава:

Има ли лечение за зависимостта от пазаруване (на гласове в България)?


Тагове:   шопинг,   манията,


Гласувай:
0



1. krotalka - Копуването на гласове
08.06.2008 21:08
си е стара българска "традиция". За справка - Бай Ганьо!
Никакъв шанс няма нещата да се променят!
цитирай
2. rummi - Ох, защо не мога
08.06.2008 21:14
да спра да се надявам.
цитирай
3. krotalka - И на мене ми се иска
08.06.2008 21:22
нещата да се променят но....
цитирай
4. rummi - Все се питам
08.06.2008 22:06
търпението ли ми е малко, или "пътувам в погрешна посока" и кипвам от неща, които изобщо не са моя работа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831903
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758