Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2009 00:58 - ДЕПЕША
Автор: rummi Категория: Политика   
Прочетен: 1959 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 16.05.2009 01:00


 ДО

ПРЕДИЗБОРНИТЕ ЩАБОВЕ НА ВСИЧКИ ПОЛИТИЧЕСКИ СИЛИ

ТУК

 

(току-що чух по ТВ-то въпроса: „Очаквате ли напрегната предизборна кампания? Бързам да отговоря!)

НЕ, НЕ ОЧАКВАМ НАПРЕГНАТА ПРЕДИЗБОРНА КАМПАНИЯ.

КАТО РЕДОВИ ИЗБИРАТЕЛ И ГРАЖДАНКА НА БЪЛГАРИЯ ВЕЧЕ СЕ ЧУВСТВАМ ДОСТАТЪЧНО НАПРЕГНАТА ОТ УСЛОВИЯТА ЗА ЖИВОТ И РАБОТА В РЕПУБЛИКАТА. ВСЯКО ДОПЪЛНИТЕЛНО НАПРЕЖЕНИЕ ОПРЕДЕЛЕНО ЩЕ МИ ДОЙДЕ В ПОВЕЧЕ И ОТ ПРЕНАПРЕЖЕНИЕ МОЖЕ ДА ЗАБРАВЯ ДЕНЯ, ЧАСА И МЯСТОТО ЗА ГЛАСУВАНЕ.
АКО НЕ ТОВА Е ВАШАТА ЦЕЛ, МОЛЯ ВОДЕТЕ СПОКОЙНИ, ВЕДРИ И УМЕРЕНИ ПРЕДИЗБОРНИ КАМПАНИИ.

ЗАЩОТО ФАКТА, ЧЕ ЩЕ ВИДЯ ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА ПАРТИИТЕ ВИ В БЪЛГАРСКИЯ И ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ ВЕЧЕ ПРЕДИЗВИКВАТ У МЕН НАПРЕЖЕНИЕ, ПРЕВИШАВАЩО МАКСИМАЛНО ДОПУСТИМИТЕ СТОЙНОСТИ ЗА ОРГАНИЗМА МИ. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
16.05.2009 10:03
Та нали ако са спокойни няма да изглеждат важни. В предизборната борба основно се преследва формата, а не съдържанието, дори и в Америка е така, въпреки че оспорващите това твърдение имат морално основание да го направят. Примерът с Янев го доказва, това което вади като "факти" има единствена цел да го направи да изглежда важен. Ако имаше някаква друга цел - например да се търси ред, законност и сигурност, нямаше да лае по платени медии, а щеше да внесе неоспорими доказателства в съда, ако не в наш то в международен, но нали не това е смисъла на кампанията :)
цитирай
2. rummi - напълно ми е достатъчно
16.05.2009 11:05
да им видя листите.

не ми харесва идеята да ни харчат парите за кампании, от които не ставам нито по-информирана; нито по-спокойна за избора си.
цитирай
3. lado - изборите миришат
16.05.2009 19:57
ще си харчат колкото си искат и няма да обърнат внимание на каквито и да е морални въпроси-това са изкристализирали мошеници и гьонсурати и освен всички негативни слабости, които притежават ,те се взимат и насериозно - няма светлина в тунела.....
цитирай
4. rummi - lado, явно не си/не сте (на "ти" или "ви" по избор)
16.05.2009 20:20
оптимист като мен :-)))
цитирай
5. анонимен - бегане му е майката..
16.05.2009 20:54
бегане му е майката..
цитирай
6. rummi - анонимен,
16.05.2009 21:13
друг начин няма ли? за не толкова динамични люде?
цитирай
7. vmir - Присъединявам се към депешата!
21.05.2009 19:44
цитирай
8. rummi - vmir, благодаря!
21.05.2009 21:33
дано не ме напрегнат, защото релакса е скъпоструващо занимание, а аз не съм държавен служител и намаления не ми се полагат :-)))
цитирай
9. vmir - Руми, и в това отношение съм като теб.
22.05.2009 11:24
Абе така се стекоха нещата, че и да се интересува, човек да стои встрани... Това, разбира се, не се е получило съвсем спонтанно, но като не останаха нерви за нескопосани изпълнения...
цитирай
10. rummi - vmir, като припявахме на Милена
22.05.2009 23:39
"Не'ам нерви" изобщо не сме били наясно какво точно означава :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831891
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758