Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2009 16:05 - ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ПРЕУСПЯВАЩ БЛОГЪР
Автор: rummi Категория: Забавление   
Прочетен: 2216 Коментари: 10 Гласове:
1

Последна промяна: 01.05.2009 10:44


Напишете постинг. Не, не направо в блога. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ! В ОТДЕЛЕН файл!!!

 

След това, направете ПОСЛЕДОВАТЕЛНО и много ВНИМАТЕЛНО следните стъпки:

 

За дами: Необходимо е да имате поне една маргаритка. Концентрирайте мисълта си върху постинга и с помощта на маргаритката по познатия метод започнете да гадаете: „Ще влезе в препоръчани”; „Няма да влезе в препоръчани”; „Ще влезе...”; „Няма да влезе...”. Не забравяйте! Концентрацията е ОТ ОСОБЕНО ЗНАЧЕНИЕ! „Ще влезе...” и „Няма да влезе...” СЕ ОТНАСЯТ ЗА ПОСТИНГА!!!

 

За господа (и дами, в случай че ги влече): Отворете бутилка от любимото си питие. Поставете пред себе си любимата си чаша. Налейте от питието. Първа чаша: „Ще влезе”. Втора чаша: „Няма да влезе”. И така, докато питието в бутилката свърши. Последната чаша решава ДАЛИ, затова ако сте любител на концентратите, осигурете предварително СВИДЕТЕЛ или запишете сеанса със своята ВИДЕОКАМЕРА.

 

Ако резултатът гласи: „Ще влезе” – публикувайте!

 

Ако получите „Няма да влезе!” – напишете нов постинг и започнете ОТНАЧАЛО!

 

УСПЕХ!



Тагове:   на шега сериозно,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalbotobg - ?!
14.02.2009 17:20
Или пишеш или алкохолно натравяне?!
Аз да не съм депутат? Само те говорят кат пиани.
цитирай
2. kalbotobg - >>>>>
14.02.2009 17:22
;) Весел празник rummi !
цитирай
3. rummi - kalbotobg,
14.02.2009 17:34
весел празник!
цитирай
4. rummi - действа безотказно,
14.02.2009 18:05
докато не откаже, turbo4 :-)))))

а всички грешки да се припишат на растежа, моля, или да бъдат тълкувани като напредък :-)
цитирай
5. albizia - "Ще влезе. . . ", &quo...
14.02.2009 19:45
"Ще влезе...", "Няма да влезе...", "Дреме ми дали ще влезе...". Обикновено е третото. Само хората без никаква цел в живота ги е грижа дали ще преуспеят в един блог.
цитирай
6. bizcocho - Зарежи влизането там. Тооо. . не е ...
14.02.2009 19:54
Зарежи влизането там.Тооо..не е нищо чак толкова важно в действителност.:)
Честит празник,ако ти е по сърце някой от двата!:)
цитирай
7. rummi - albizia, милост
14.02.2009 19:55
за хората без цел в живота! имам усещането, че съм от тях :-(
цитирай
8. mathilda - даммм...
14.02.2009 20:10
опитвам се да се съсредоточа, обаче тва влизане и излизане... ме разконцентрират :)))) хаха, весел празник :)
цитирай
9. rummi - mathilda, и аз съм разконцентрирана.
14.02.2009 20:21
пред очите ми се мержелеят редици възглавнички във формата на сърчице, последвани от чаши червено вино.

направо оставам с впечатлението, че някой се опитва да ме напие и после да се възползва :-)))))
цитирай
10. rummi - bizcocho, ама как да зарежа нещо толкова важно :-))))))
15.02.2009 15:51
Благодаря за честитката.

Всъщност, на мене по сърце вчера ми беше третия, не празник, а честване:

Св. Константин - Кирил Философ
Чества се на 11 май, заeдно със св. Методий и на 14 февруари - Успение на св. Кирил Славянобългарски

http://www.pravoslavieto.com/life/02.14_sv_Kiril_Slavjanobulgarski.htm
(† 14 февруари 869 година)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 831885
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758