Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2008 20:45 - Баба ми Румяна,
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3573 Коментари: 18 Гласове:
0



на която съм кръстена, беше първият ми водач в областта на принципите, върху които се гради един успешен брак.

По правило, жените в моето семейство от едно поколение назад не работеха. Единствената им задача беше да се грижат за семейството си.

Та, един ден - бях още на 12, с баба чакахме дядо да се върне от работа. Масата беше подредена, вечерята се поддържаше топла на печката, а баба през минута-две отиваше до прозореца и поглеждаше иззад бялото кухненско перденце навън.

- Бабо, какво има там?
- Нищо, каза баба. Гледам кога ще се появи дядо ти.
- Ама нали той като дойде, ще влезе тук.
- Сега искам да ти кажа нещо важно. Когато станеш голяма - продължи баба, ще се омъжиш. И е важно съпругът ти да иска да живее само с тебе. Затова, като дойде време да се върне от работа, ти трябва да си готова с вечерята. Масата да е подредена, а ти поглеждай навън. Преди това не забравяй да си облечеш хубава рокля. Като го видиш да се задава отдалеч, направи салатата - да е свежа като влезе. Когато е вече пред вратата, можеш да сипеш и от яденето - ако ще го сервираш веднага. Като отвори вратата, първо ще види ти колко си хубава, а след това ще види как от чинията му излиза пара.

- А после, бабо? - попитах аз.
- Е, после - каза баба Руми, ще се навечеря.
- И какво? Защо така ще иска да живее с мене?
- Ами - заключи баба - досега не съм чула мъж да е напуснал жена си след вечеря.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krotalka - Не напразно казват,
23.06.2008 20:59
любовта на мъжа, минава през стомаха!
Едно време, когато жените не са работили са важали други правила!
цитирай
2. rummi - Тогава, на 12, се впечатлих
23.06.2008 21:01
изключително много от това, което ми каза. Имах чувството, че прави някаква магия, която държи дядо при нас :-)
цитирай
3. valsodar - A сега е другояче :)
24.06.2008 09:10
Прибирам се от работа и наместо да мисля как ще се изпружя в тилен лек с контрашпиц, започвам да се питам какво да наготвя за вечеря.
Готвя си и си поглеждам часовника кога чудото ще се прибере :)
Облечен в любимите ми мърляви дрехи.
Раната прави борбата :)))
цитирай
4. rummi - Изобщо,
24.06.2008 09:25
грандиозно разпиляване на енергия, а аз съм икономичен човек и изобщо не одобрявам цялото това търчане напред-назад на населението, което вместо да се концентрира върху най-важните неща, е хукнало да се "реализира" и да "гради кариера", което пък от своя страна, пак според мене, всъщност се свежда до чисто и просто бачкане.

Вместо да си направим нещо страхотно за вечеря.
цитирай
5. valsodar - Добрата храна предразполага към ефективна почивка
24.06.2008 13:12
Добра в смисъл вкусна, ароматна и добре изглеждаща - на която да се насладиш не само като вкус.
Ядене и наплюскване са две различни неща, но за съжаление поради липсата на време, често се бъркат.
цитирай
6. slavuncho - Права е била баба ти, но за друго време :)
24.06.2008 15:40
Майка ми е разказвала как в І-ва девическа преди 44 г. са се подигравали на момичетата, на които майките работят. Не било прието. Считали ги за крайни бедняци, а мъжът за некадърник. Толкова не може да изкара пари, че жена му трябва да ходи на работа!
Сега нещата са други - няма да коментирам, знаем си как е :)))
цитирай
7. rummi - Аз много уважавам добрата, домашна храна. - valsodar
24.06.2008 20:45
Не знам дали е от възпитанието, или аз имам някаква такава нагласа, но определено предпочитам нещо сготвено в къщи пред храненето и в най-добрия ресторант. Не съм образцова домакиня, в никакъв случай, но стигне ли се до хапването, съм способна да се развихря.
цитирай
8. rummi - slavuncho, вярно е.
24.06.2008 20:48
На времето, понеже съм отраснала в соца, ми звучеше странно когато дядовците ми казваха какъв голям срам е за мъжа жена му да работи.

Работата е там, че в момента дори в световен мащаб за издръжката на едно семейство трябва да работят и двамата. Което аз не одобрявам - за мене основната и най-важна задача на жената е да си отгледа дечицата с любов за колкото се може по-дълъг период от време.
цитирай
9. merita - Аз също смятам, че основната роля на ...
25.06.2008 16:56
Аз също смятам , че основната роля на една жена е да отгледа и възпита децата си , както и за де грижи за дома си.Това съвсем не изключва участието на съпруга и е въпрос на взаимно разбирателство.Сегашните обстоятелства обаче не съдействат за това и повечето жени работят.Това определено пречи да бъдат добри майки и съпруги едновременно.Ако удпяват то това е с цената на стрес!Иначе връщайки се на съвета на баба ти мога да кажа , че е била права!Поздрав!
цитирай
10. slavuncho - Така е! Политика...
25.06.2008 19:41
Вече берем последиците от нея... Не ми се коментира щото е страшно.
цитирай
11. rummi - slavuncho, ти само нема да се плашиш.
25.06.2008 19:48
Хубавото е, специално за БГ, че дамите започнаха да раждат. По едно време раждането на дете беше извънредно събитие, а сега все повече се престрашават. Въпреки огромните трудности. Защото детето е единственото истинско нещо, което човек може да създаде - другото е вятър.

Ето защо ти пожелавам пълна къща с внуци. Ако пък ти се прави дете - направи :-)
цитирай
12. rummi - merita, в цялата тази
25.06.2008 19:51
усложнена обстановка голямо удовлетворение ми носи, че изпълнявам много роли, и все главни :-)

плашещото е, че колкото повече съм силна, активна, динамична, и други подобни глупости жена; толкова по-малко място оставям на мъжа до мене да е мъж. а това наистина е катастрофа.
цитирай
13. slavuncho - Ще изчакам да мине жегата :)))
25.06.2008 20:26
Пък наесен, като се появи второто внуче и стана 100 % дядо - от двете дъщери по едно, може да се замислим...
Въпреки че, ако ставаше с мислене до сега да имам детска градина :)))
цитирай
14. rummi - като мислиш за подобни неща, slavuncho,
25.06.2008 20:29
ползвай предпазни средства :-)
цитирай
15. slavuncho - Ааа, за какво са ми!
25.06.2008 20:58
То замисля ли се - ойде коня у реката :)
цитирай
16. rummi - slavuncho, жега е.
25.06.2008 21:07
слънце пече, нагрява отвън. мисли напират - жега отвътре. за външно препоръчвам шапка, чадър, сенник и прочее. за вътрешно средства няма открити (същата работа като при бронебойните патрони ;-)), така че умната.

днес много акъл давам, притеснямам се да не ми свърши...



цитирай
17. meduza - Хубав секс или топла вечеря ?
08.07.2008 20:43
Ако един мъж е с мен само заради едната топла вкусна вечеря , по-добре да съм сама и без мъж.Голяма част от жените , които ги мързи да работят се оправдават ,че трябва да гледат детето.И така докато детето се ожени.После пък реват,че не ги вземат на работа.Готвя отвратително и задържам успешно (за сега) съпругът си без да си го поставям за цел.
цитирай
18. rummi - е, медузите правят точно така :-)
08.07.2008 20:59
... и не съжаляват.

аз не съм мъж, но ако ми зададат горния въпрос, ще отговоря като Мечо Пух - И ДВЕТЕ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 832256
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758