Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2008 20:49 - Масово чудо
Автор: rummi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1457 Коментари: 6 Гласове:
0



Сутрин рано си пускам ТВ "Европа" без звук - от една страна за компания, от друга - защото следя часа от екрана. Днес обаче успях да прочета и две новини - и добре, че точно тогава минавах пред телевизора.

Първата гласеше: "Вече стигнахме дъното". Отдъхнах си. Най-после. Откога се опитваме и все не става, и не става, и не става. Но вече край на неуспешните опити, край на потъването, корабът е на дъното, а на мостика е Капитанът, който ни доведе до този успех. И името, и фамилията му започват със "С".

Втората новина ме изненада и очарова: "България - депозитен рай." Значи, вече не само земен. А и депозитен. При това рай. А всеки знае кой и кога отива в рая. Цял ден се пощипвам на различни места, за да видя дали реагирам. Реагирам. Значи, теоретично не бих могла да съм в рая. Но съм.

Казаха го по телевизията.

А по темата и малко встрани от нея Контантин Павлов казва:

МАСОВО ЧУДО

Реват вълните бясно.
Падналите в тях светкавици
свистят и гаснат.
Върху водната повърхност
крачат
три милиарда
Исусовци!

Впрочем
някои не крачат -
жадната вода залива колената им.
Други са потънали до кръста.
Трети
само чрез въздушните мехури
своето съществование доказват.

Ясно -
всеки е потънал според вярата си.

Ние -
крачим!









Тагове:   чудо,   масово,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. glarus - Ако всички се щипят
09.10.2008 21:15
за да разберат живи ли са или умрели пак добре, но малцина са, а К. Павлов си е направо Талант на безмисллието.(
цитирай
2. rummi - ако всички щипят себе си,
09.10.2008 21:34
ако всещи щипе някой друг,
ако... звучи ми жизнеутвърждаващо, палаво и научно-проучвателско някак :-)))))))

а има ли смисъл в таланта - знам ли? на времето гледах филма "Масово чудо" - там имаше един епизод, свързан с точно това стихотворение. смях се от сърце, както и на повечето написани от Константин Павлов стихове.

видя ми се уместно да го цитирам: "всеки е потънал според вярата си", а ние сме на дъното... не е ли показателно?
цитирай
3. lelya - Не съм на "ти" с поези...
09.10.2008 22:42
Не съм на "ти" с поезията, но Константин Павлов го е казал така, че след него аз нищо не мога да добавя. Приятна вечер на дъното в рая. Ама какви сме късметлии!
Обаче "крачим".
цитирай
4. rummi - разбирането на поезията не изисква специални умения,
10.10.2008 14:00
така си мисля аз, lelya. то е нещо като да слуша човек песен, но без музика.

благодаря за пожеланието - вечерта беше приятна, денят днес - също. едно хубаво меко време, не ми се прибираше в къщи.

големи сме късметлии - чудя се това гадна шегичка ли е, или истина :-)))))))))
цитирай
5. svoboda64 - ОтмизЪъъъм:)
11.10.2008 12:45
Нито шега, нито истина...
цитирай
6. rummi - бррррррръх, @5
11.10.2008 13:15
този коментар направо си беше a kick in the АЗ :-))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rummi
Категория: Други
Прочетен: 832303
Постинги: 203
Коментари: 1459
Гласове: 13758